FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie AM Komputery 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
A był ktoś w Pro-medzie na Piłsudskiego?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AM Komputery Strona Gwna -> OGOSZENIE

Juukla
Rozpierdzielacz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Czw, 10 Kwi 2014, 23:10    Temat postu: A był ktoś w Pro-medzie na Piłsudskiego?
 
Myślę, że najpiękniejsza nie jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
-3 łyżki oliwy z oliwek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z kawa sobie dam rade, bo uwielbiam herbate wiec przezyje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

300zł to bez różnicy? [link widoczny dla zalogowanych] Nel mieszkam w Zawierciu, pewnie wiesz jak jesteś z Zaglebia gdzie to jest polecam zespół Acord jak będziesz zainteresowana podam nr.
2006r i skończyłam 31 maja 2007r. Pornusy pomagają w życiu erotycznym dwojga. To coś okropnego!!! ja nie moge sie doczekać az sie blizna do końca zagoi i mam postanowienie regularnego chodzenia na basen, rower i spacery! Zgadzam się w pełni. [link widoczny dla zalogowanych]
na optymalnej i schudłam 2 kg, chyba sam tłuszcz bo widać było jak ubywają centymetry- i mniejszy brzuch, ale rodzinne przyjęcie zaprzepaściło wszystko a potem już jadłam też węglowodany. I musze niestety przyznać że bolało w momencie przekłuwania i długo po. do tego jeszcze teraz u drugiej nogi się zrobiło to samo!!!! jutro bede miala dopiero wypis. Witam, wczoraj miałem resekcję jedynki ..... Mam nadzieję, że w Twoim przypadku, to ciąża, która zakończy się szczęśliwie. Drogie Panie, czytam wasze wypowiedzi i wyczuwam w nich strach , zwątpienie i niepewność tego co was czeka...
dużo pracy, obowiązki domowe, dzieciątka rozrabiające i takie tam...
Pytajnik,
[link widoczny dla zalogowanych]
Pa..pa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No fajnie ale piszcie tez ile lat macie bo chyba zalozycielka topiku tez o to pytala
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiększanie piersi dzięki hormonom daje pewne efekty. o zgrozo!
[link widoczny dla zalogowanych]
Czuję się podle, czuję się zdradzana.
Ja mam 0,5 cm i lekarz mi powiedzial ze moga byc problemy z donoszeniem ciazy albo trzeba bedzie mnie zaszyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ponieważ wtedy jeszcze nie było USG dopochwowego, a lekarze chyba jeszcze mniej wiedzieli niż teraz, byłam diagnozowana dosłownie na wszystko od wyrostka począwszy, poprzez kamicę nerkową, na nerwicy kończąc. [link widoczny dla zalogowanych] Kurcze ale jak pomyśle o tym zapuszczaniu włosów Chyba zdecyduje sie na to raczej na zime kiedy nie trzeba odsłaniac ciałka
Wiesz, każdy ma takie chwile załamań... W Veronie jest dużo Polaków. 1.Przemysław Cypryański Wiec wszystko zalezy od szpitala i podejscia. Kiedy, co i jak [link widoczny dla zalogowanych]
P.S. do kolo37 i Franka z Warszawy napiszcie prosze u jakich chirurgów plastyków byliscie bo ja byłam u Czopkiewicza w Opolu wogóle to mnie spławił ceny sa za godzine nauki czy placi sie np.za caly kurs? Jedno mnie zastanawia,jak po tej diecie utrzymać wagę? benetton, drogo ale mam sweterki i koszulki juz pare lat i nadal sa dobrej jakosci mimo, ze piore je w pralce. Nie wiem czy mnie jeszcze ktos pamięta, bo pisałam dawno, po operacji jestem juz pół roku, wszystko jest w porządku - od hormonów i wapnia poczynając na bliżnie skończywszy ... ale ja nie potrafię normalnie jeść, muszę wciąż czuć, że to kontroluję, to znaczy ilość i kaloryczność.
Osoba która od dwóch lat mnie i wszystkich moich znajomych zaskakuje swoim prowesjonalizmem ,otworzyła swój salon.
Tam fajne jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] a
[link widoczny dla zalogowanych]
zaprzeczysz, że poślubił jedną z żon w wieku lat 9 ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kto to jest ten k**wa tombak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam tyłek jak szafa, Monroe nie umiała grać. Przyczyną drętwienia rąk jest najczęściej osłabienie krążenia i wydalania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dużo ludzi nosi okulary, ale mało ludzi jest rudych, co którys tam ma troche nadwagi, ale taki bardzo otyły to może raz na 100.
A u mnie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam maly problem. [link widoczny dla zalogowanych] Warzywa poszatkować na małe kawałeczki, zalać wodą i gotować 10 min.
Pisze prace mgr na temat Polaków, którzy wyjezdzaja za granice pracowac. wzielam ja przed spaniem a na drugi dzien ok poludnia z pochywy wydostawal sie jakby ten lek i czasteczki tej tabletki zreszta bylo czuc zapach tej tabletki to tak ma byc?? wędzony łosoś, 1/2 szklanki sera ziarnistego. Bo w tym spoleczenstwie promowana jest niezaleznosc i konsekwencja dzialanie. z tyłu natomiast są to takie maluteńskie sprężynki które bardzo się puszą a w dodatku podnoszą ku górze. [link widoczny dla zalogowanych]
a może miałeś ( aś ) wizje , sen , albo coś w tym rodzaju ? Maksymilian - 29 maja, 12 października, 27 listopada Potwierdzam skład jaki przedstawiła neemi. Dziewczyny nie straszcie rakiem, bo to rzadkie przypadki u młodych osób, ale sprawdzić warto.Pozdrowionka i głowa do góry Dlaczego ma sie ograniczać, gdy inni jedza to samo i pozostaja w zdrowiu? Oczywiscie, po co sie ograniczac, niech kazdy zre, pije alkohol, pali ile wlezie, bo jest dla ludzi przeciez.Powiem ci po co, chociaz jakbys medytowal, to sam bys wiedzia. Moj mąż mowi zebym nie czytala o operacji bo coraz bardziej jeem na nie jak tylko złe rzeczy przeczytam, bo do tej pory bałam sie ze moge mniec problemy z głosem i wyrównaniem poziomu hormonów a teraz sie jeszcze okazuje ze jeszcze z przytarczycami. Potrzebuję Twojej pomocy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wyniki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I 8 dni za mna 34 zostalo
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawdę, to otoczenie większą krzywdę wyrządza, a nie rodzice. I boje się zapytać co to za lekarka, która tak doradza pacjentkom...
[link widoczny dla zalogowanych]
coś tam,pomijając w ogóle skojarzenia,dziadek Arnold to jeszcze ale dziecko,tak też jest z imieniem Stefan
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kinga wytrzymasz tylko musisz byc wytrwala.
Metoda ,ktora oczyszcza i leczy napewno jest dobra.Jesli glodowke robimy tylko dla zmniejszenia obwodu to takze ona dziala ,ale ......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 165cm wzrostu i 72kg postanowiłam zabrać sie za picie herbaty i ostre ćwiczenia ale niewiem czy cos z tego będzie bo mam słabą wole!! [link widoczny dla zalogowanych] Moim zdaniem Wercia jest brzydka, w technikum mialam nauczycielke wygladajaca identycznie i o takim stylu ubierania sie jak Rosati.
Drugim celem jest waga 55 kg Więcej informacji nawww.Alternative-akademia.com Była u rodziny exa i została okropnie skrytykowana za pomysł. baby a nie macie co robić tylko stekac a tam to kicha a tam to drogo a tam beznadziejnie każda by chciała jak gwiazda wyglądać tylko płótno w kapsie hahahahahahahaha Dzieki za odzew... [link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda,że 25 się nie spotkamy,ale na kafe wymienimy się wrażeniami moze to ciąż Kompletnie brak mi pomysłu na makijaż oczu, całe życie nakładałam czarny tusz i czarną kredkę, a w makijażu ślubnym czarna kredka raczej odpada Myślę, że w salonie u kosmetyczki sama wytuszuję sobie rzęsy, nikt nie zrobi tego tak preceyzyjnie jak moja ręka, która ma wprawę w końcu tuszuję rzęsy od kilkunastu lat. hehehe Wchodząc na nasze Forum znajdziesz wszystko co Cie interesuje. Frank Sinatra - Come fly with me Ucz sie jezyka, to doda Ci pewnosci i zwiekszy mozliwosci w znalezieniu pracy.
Wczoraj zrobiłam test,2 kreski pojawiły sie od razu Brzuch mnie nadal boli,ale wieczorem,chwilami troche mocno,ale zaraz mija,trochę sie martwie,ale jutro idę do lekarza i mam nadzieje ze mnie uspokoji
[link widoczny dla zalogowanych]
Urządzenie jest wyposażone w przekładnię magnetyczna dla zapewnienia wysokiego komfortu pedałowania bez szarpnięć
Tutaj pomocne by było pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AM Komputery Strona Gwna -> OGOSZENIE
Strona 1 z 1

Wywietl posty z ostatnich:   
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin